Zajęcia to godzinna sesja rozciągania, poprzedzona krótką rozgrzewką, składającą się głównie z ćwiczeń izometrycznych. W trakcie jednych zajęć można rozciągać wszystkie grupy mięśniowe, lub skupić się na jednej z nich. Zajęcia poprawiają ruchomość kręgosłupa, rozciągają przykurczone grupy mięśniowe, relaksują, zwiększają efekty innych treningów, przywracają równowagę mięśni antagonistycznych.

Zajęcia zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Są to ćwiczenia profilaktyki schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu, a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczy. Zajęcia zdrowy kręgosłup łączą także ze sobą elementy innych form treningowych, takich jak relaksacja czy stretching. Zajęcia zdrowy kręgosłup obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. W zajęciach zawarta jest nauka prawidłowego oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy ciała. Podczas zajęć wykonuje się dokładne, niegwałtowne ćwiczenia ruchowe. Podczas treningu zwraca się uwagę na odpowiednie rozluźnienie mięśni, aby przywrócić ich zrównoważoną pracę.

Zajęcia prozdrowotne dla osób starszych zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Zajęcia odbywają się przy spokojnej muzyce. Celem zajęć jest profilaktyka chorób wieku dojrzałego (osteoporoza, bóle kręgosłupa, choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe, nadwaga, cukrzyca, choroby układu serca itp). Aktywny senior to prozdrowotne zajęcia specjalnie opracowane dla osób starszych. Podczas ćwiczeń wykorzystujemy elementy aerobicu, stretchingu, zdrowego kręgosłupa oraz metody pilatesu. Jest to idealny zestaw ćwiczeń, pomagający w kształtowaniu zdrowej i wysportowanej sylwetki, poprawiający kondycję, kształtujący równowagę oraz wzmacniający całe ciało. Trening prowadzony jest zawsze w spokojnym tempie, dostosowanym do możliwości ćwiczących.

Zajęcia, na których pracuje się nad równowagą, kondycją oraz wzmocnieniem całego ciała przy użyciu dużych piłek. Ćwiczenia z piłką są bardzo skuteczne i zarazem niemęczące. Pozwalają na trenowanie konkretnych mięśni, wzmacniają kręgosłup, pomagają w przywróceniu prawidłowej postawy ciała. Body Ball to bardzo przyjemna gimnastyka, która pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego. Ćwiczenia z piłką przeznaczone są dla każdego, zarówno dla dzieci, osób starszych a także dla osób regularnie już ćwiczących.